Pre-Service Teachers’ Narratives: Why Did I Decide to Become an English Language Teacher?

Garza Rodríguez, Nallely (2022) Pre-Service Teachers’ Narratives: Why Did I Decide to Become an English Language Teacher? HOW, 29 (2). pp. 101-117. ISSN 0120-5927

[img]
Vista previa
Texto
289.pdf - Versión Publicada
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (308kB) | Vista previa
URL o página oficial: http://doi.org/10.19183/how.29.2.718
Tipo de elemento: Article
Palabras claves no controlados: Maestros de inglés en formación; Enseñanza del inglés; Investigación cualitativa; Motivación; Narrativas.
Materias: P Lengua y Literatura > PE Lenguas Inglesas
Divisiones: Filosofía y Letras
Usuario depositante: Editor Repositorio
Creadores:
CreadorEmailORCID
Garza Rodríguez, NallelyNO ESPECIFICADONO ESPECIFICADO
Fecha del depósito: 20 Mayo 2024 18:23
Última modificación: 20 Mayo 2024 18:23
URI: http://eprints.uanl.mx/id/eprint/27474

Actions (login required)

Ver elemento Ver elemento

Downloads

Downloads per month over past year