Self-fulfilling prophecy for EFL Learning in A1 students

Treviño Cantú, Jessica Anaí (2020) Self-fulfilling prophecy for EFL Learning in A1 students. Maestría thesis, Universidad Autónoma de Nuevo León.

[img]
Vista previa
Texto
22269.pdf - Versión Aceptada
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB) | Vista previa

Resumen

The research was conducted at the Language Center from Philosophy and Arts, UANL. Observing the emotional environment teachers create with their believes and expectations given to their students when learning English as a Foreign Language (EFL). The methodological design implemented is action-research which describes a continuous process of research and learning in the researcher‘s long term relationship with a problem.

Tipo de elemento: Tesis (Maestría)
Información adicional: Maestría en lingüística aplicada a la enseñanza de lenguas extranjeras
Palabras claves no controlados: Empathy. Prejudices. Believes, Expectations, and learning.
Materias: L Educación > LB Teoría y Práctica de la Educación
Divisiones: Filosofía y Letras > Maestría en Lingüística Aplicada a la Enseñanza de Lenguas Extranjeras
Usuario depositante: Juan L. Loera
Creadores:
CreadorEmailORCID
Treviño Cantú, Jessica AnaíNO ESPECIFICADONO ESPECIFICADO
Fecha del depósito: 04 Oct 2021 12:54
Última modificación: 02 Sep 2022 16:28
URI: http://eprints.uanl.mx/id/eprint/22269

Actions (login required)

Ver elemento Ver elemento

Downloads

Downloads per month over past year