Teaching children with intellectual disability to use english through pragmatics.
Rodríguez Carreón, Yaresi Sinaí (2018) Teaching children with intellectual disability to use english through pragmatics. Universidad Autónoma de Nuevo León. (Sin publicar)
|
Texto
RODRIGUEZ CARREON.pdf - Versión Aceptada Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (21MB) | Vista previa |
Resumen
The current investigation focuses on students with intellectual disability being integrated to the English as foreign language (EFL)classroom in Mexico in a private school.
Tipo de elemento: | Otro | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Palabras claves no controlados: | intellectual disbaility, children, english. | ||||||
Materias: | L Educación > LB Teoría y Práctica de la Educación P Lengua y Literatura > PE Lenguas Inglesas |
||||||
Divisiones: | Filosofía y Letras > Maestría en Lingüística Aplicada a la Enseñanza de Lenguas Extranjeras | ||||||
Usuario depositante: | Juan L. Loera | ||||||
Creadores: |
|
||||||
Fecha del depósito: | 19 Ago 2020 02:42 | ||||||
Última modificación: | 19 Ago 2020 02:42 | ||||||
URI: | http://eprints.uanl.mx/id/eprint/19732 |
Actions (login required)
Ver elemento |