Teaching children with intellectual disability to use english through pragmatics.

Rodríguez Carreón, Yaresi Sinaí (2018) Teaching children with intellectual disability to use english through pragmatics. Universidad Autónoma de Nuevo León. (Sin publicar)

[img]
Vista previa
Texto
RODRIGUEZ CARREON.pdf - Versión Aceptada
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (21MB) | Vista previa

Resumen

The current investigation focuses on students with intellectual disability being integrated to the English as foreign language (EFL)classroom in Mexico in a private school.

Tipo de elemento: Otro
Palabras claves no controlados: intellectual disbaility, children, english.
Materias: L Educación > LB Teoría y Práctica de la Educación
P Lengua y Literatura > PE Lenguas Inglesas
Divisiones: Filosofía y Letras > Maestría en Lingüística Aplicada a la Enseñanza de Lenguas Extranjeras
Usuario depositante: Juan L. Loera
Creadores:
CreadorEmailORCID
Rodríguez Carreón, Yaresi SinaíNO ESPECIFICADONO ESPECIFICADO
Fecha del depósito: 19 Ago 2020 02:42
Última modificación: 19 Ago 2020 02:42
URI: http://eprints.uanl.mx/id/eprint/19732

Actions (login required)

Ver elemento Ver elemento

Downloads

Downloads per month over past year